Loteria rozpoczęła się 15 marca, a zgłoszenia organizator zbierał poprzez stronę internetową i w formie tradycyjnej, papierowej do 19 maja br.
Loteria promocyjna – zgłoszenia, ustawa, nadzór,…
- Zainteresowanie loterią obserwowaliśmy od pierwszego do ostatniego dnia przyjmowania zgłoszeń. Większość z kilkuset uczestników zdecydowało się na formę elektroniczną, a więc poprzez formularz znajdujący się na stronie loterii – mówi Paweł Żurawski, reprezentujący organizatora loterii, firmę Solpin.
Loterię promocyjną agencja Solpin zorganizowała na zlecenie Gminy Czernica. Wszelkie działania były zgodne z ustawą o grach hazardowych i prowadzone pod nadzorem osoby posiadającej ministerialne świadectwo zawodowe, uprawniające do nadzoru nad loterią promocyjną. Losowanie nagród było na żywo transmitowane przez lokalną telewizję internetową 31 maja.
Efektywne narzędzie marketingowe dla gminy
Loteria to naprawdę skuteczne narzędzie promujące, a wręcz nagradzające zamieszkanie na terenie gminy i rozliczanie podatków we właściwym dla niej urzędzie skarbowym.
- Z roku na rok Gmina Czernica uzyskuje coraz większe dochody z podatku od osób fizycznych. Dzięki temu możemy jeszcze intensywniej niż dotąd rozwijać infrastrukturę, która służy naszym mieszkańcom. Loteria spełnia tu niewątpliwie kluczową rolę. Motywuje nagrodami i edukuje materiałami, pokazując, że nasze podatki finansują dodatkowe chodniki, drogi, oświetlenie uliczne, kanalizację, większe bezpieczeństwo czy rozwój oświaty – stwierdza Andrzej Czech, Zastępca Wójta Gminy Czernica.
Minimum wysiłku a wiele korzyści
Po przeprowadzce nie każdy z nas pamięta, żeby zmienić deklarowane miejsce zamieszkania i, co się z tym zwykle wiąże, urząd skarbowy. Loteria zwiększa świadomość, że część zapłaconych podatków wróci do nas w postaci udogodnień wkoło naszego miejsca zamieszkania, a przy tym umożliwia wygranie cennych nagród.