Witamy w biurze prasowym agencji marketingu i PR Solpin
facebook
https://www.facebook.com/SolpinMarketingPR/photos/a.1027556623940525.1073741828.110844565611740/1268936326469219/?type=3
2016-03-24, 17:20
facebook
Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez Internetu. Podobnie współczesny marketing nie może obejść się bez content marketingu.
http://www.solpin.pl/dlaczego-content-marketing-jest-wazny/#more-1160
2016-03-17, 08:57
facebook
Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez Internetu. Podobnie współczesny marketing nie może obejść się bez content marketingu.
http://www.solpin.pl/dlaczego-content-marketing-jest-wazny/#more-1160
2016-03-17, 08:57
facebook
Solpin odwiedził jedno miejsce.
Czy był to szpital?
A może ktoś ma inną propozycję? ;-)
2016-03-09, 11:21
facebook
https://www.facebook.com/SolpinMarketingPR/photos/a.1027556623940525.1073741828.110844565611740/1254066541289531/?type=3
2016-03-08, 10:05
facebook
Formą marketingu, która pomaga przyciągnąć klientów, jest program lojalnościowy. Dowiedz się, w jaki sposób go wykorzystać.
http://www.solpin.pl/na-czym-polegaja-programy-lojalnosciowe-2/#more-1124
2016-03-03, 13:52
facebook
https://www.facebook.com/SolpinMarketingPR/photos/a.966596943369827.1073741826.110844565611740/1249048708457981/?type=3
2016-03-01, 13:42
facebook
Dynamika życia odbiła swoje piętno również na definicji słowa pokolenie, które, mam wrażenie, kiedyś odnosiło się do szerszego grona ;-)
Jest to tematyka istotna nie tylko pod kątem HR, ale również działań marketingowych. Zawsze podkreślamy, że oferując produkty czy usługi musimy być świadomi naszej grupy docelowej, jej sposobu działania, przyzwyczajeń itd. Pokolenie X, Y, baby boom, milenialsi a teraz Z, oj dużo się dzieje, prawda?

http://nowymarketing.pl/a/8518,generacja-z-w-natarciu?h=eeafc1
2016-02-25, 11:03
facebook
Film, moda, promocja
Dziś bardziej lifestyle'owo. Na czasie, bo o Oscarach ;-) Były one trampoliną dla nie byle kogo. Lata 80. i 90., to czasy kiedy to Giorgio Armani ubierał na galę Oscarów Michelle Pfeiffer, Toma Cruise’a czy Denzela Washingtona. Znalazł znakomitą drogę do promocji marki, nietypową jak na tamte czasy. A że była skuteczna dobitnie utwierdza nas chociażby znajomość tej marki i popularność. Pozwoliło to zbudować markę bynajmniej nie dzięki strategii niskiej ceny ;-)
Solpin też lubi wyzwania i zawsze poszukujemy nietypowych form dotarcia. Sprawdź nas!

http://www.proto.pl/aktualnosci/kreacje-oscary
2016-02-23, 15:17
facebook
Interim Manager – kim jest i jaka może być jego rola? Przeczytaj, kiedy to rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie.
http://www.solpin.pl/co-to-jest-interim-management/#more-1089
2016-02-16, 14:33
facebook
Interim Manager – kim jest i jaka może być jego rola? Przeczytaj, kiedy to rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie.
http://www.solpin.pl/co-to-jest-interim-management/#more-1089
2016-02-16, 14:32
facebook
Ferie, ferie i po feriach... W ogóle nagromadzenie dni wolnych (przynajmniej dla niektórych ;-) tej zimy robi wrażenie. Niedawno skończyły się Święta, Sylwester, Trzech Króli , a tu już po feriach i za miesiąc kolejne Święta…
Części ekipy Solpinu nawet trafiło się tygodniowe jeżdżenie na nartach, choć wcześniej nic na to nie wskazywało ;-) I to w Polsce a nie w Alpach (a i tam nie wszędzie był śnieg). Teraz z podwójnym zapałem siądziemy do zleceń na PR z marketingiem - sprawdźcie :-)
Ale co myślicie, dni wolnych i śniegu do jazdy w górach (bo przecież nie na drogach ;-) to chyba nigdy za dużo?!
2016-02-15, 15:53
facebook
Do czego potrzebna jest grupa docelowa i segmentacja klientów? Jest to punkt wyjścia do wielu działań, nie tylko marketingowych.
Więcej dowiesz się z artykułu:
http://www.solpin.pl/po-co-okreslac-grupe-docelowa-i-segmentowac-klientow/#more-1041
2016-02-05, 13:14
facebook
Dzisiejszy czwartek jest niewątpliwie tłusty dla biznesu cukierniczego ;-)
„Tłusty czwartek” ma w Polsce ugruntowaną „markę” już od wielu lat. Nie potrzebuje reklamy, prasa bez notek prasowych z pewnością opublikuje „parę słów” na temat tego dnia. Ale nie ma co się łudzić – w każdym biznesie bardzo musimy się starać, żeby klienci do nas dotarli. My działamy zgodnie z hasłem „Daj się zauważyć klientom” i nie przeszkadza nam nawet masa zjedzonych dzisiaj pączków ;-) a Wy ile już macie pączków czy faworków na koncie? ;-)
2016-02-04, 11:31
facebook
Informacje na temat firmy pojawiające się w prasie znacząco wpływają na jej wizerunek. O tym jakie czynniki warto wziąć pod uwagę aby przyniosły one korzyści radzimy w dzisiejszym artykule.
http://www.solpin.pl/co-daja-firmie-artykuly-i-informacje-prasowe
2016-02-01, 13:29
facebook
Informacje na temat firmy pojawiające się w prasie znacząco wpływają na jej wizerunek. O tym jakie czynniki warto wziąć pod uwagę aby przyniosły one korzyści radzimy w dzisiejszym artykule.
http://www.solpin.pl/co-daja-firmie-artykuly-i-informacje-prasowe
2016-02-01, 13:29
facebook
Wiadomość z kategorii sport - marketing - media - pieniądze...
Jak wiadomo "trening czyni mistrza", który osiąga znakomite wyniki. Te przekładają się na popularność, a więc i medialność. Stąd już tylko krok do uzyskiwania pozasportowych przychodów, np. z reklamy. Pogratulować trzeba szczególnie Lewandowskiemu, który oprócz umiejętności piłkarskich znakomicie odnajduje się również w mediach i to w różnych językach.
Pamiętać trzeba, że dla reklamodawców ważny jest też wydźwięk informacji medialnych. No chyba, że ktoś planuje być po prostu celebrytą... ;-)
Dziś mnóstwo jest informacji nt. naszych piłkarzy ręcznych, ale tych raczej im nie zazdrościmy...
http://psmm.pl/pl/informacja-prasowa/lewandowski-krychowiak-i-szczesny-najbardziej-medialnymi-pilkarzami
2016-01-28, 13:04
facebook
Public relations dzieli się na wiele dziedzin i sektorów. Wśród nich znajduje się PR wewnętrzny koncentrujący się na działaniach wśród osób najbliżej związanych z firmą. W dzisiejszym tekście przybliżamy na czym polega ta metoda i jak duży wpływ może mieć na wizerunek firmy, zapraszamy do lektury.
http://www.solpin.pl/na-czym-polega-pr-wewnetrzny/#more-957
2016-01-27, 09:22
facebook
Dla miłośników "jabłka", ale i obserwujących z punktu widzenia ciekawego rozwoju marki. Już parę lat bez Jobsa, ale nadal innowatorzy. Zobaczymy jak głęboko wejdą w motoryzację...
2016-01-13, 14:08
facebook
Już prawie Święta...
2015-12-22, 09:24
facebook
Usługa zwana outsourcingiem marketingu pozwala na posiadanie własnego działu promocji poza strukturą własnej firmy. Zachęcamy do zapoznania się z dzisiejszym artykułem, w którym przyglądamy się na czym polega ta forma współpracy, dla kogo jest przeznaczona i jakie niesie za sobą korzyści.
http://www.solpin.pl/czym-jest-outsourcing-marketingu-i-pr/#more-946
2015-12-21, 12:07
facebook
"Made in Poland" też może być luksusowe. Dobrze o tym pamiętać. Zamożnych klientów będzie coraz więcej... To jest motywacja na rok 2016 do działania w naszych firmach!

http://www.egospodarka.pl/128610,Rynek-dobr-luksusowych-w-Polsce-2015,1,39,1.html
2015-12-11, 12:03
facebook
Prowadzenie firmowego bloga niesie ze sobą wiele korzyści. Nie tylko pomaga w realizacji roli marketingowej ale też PR-owej. Zapraszamy do zapoznania się z dzisiejszym tekstem, w którym przyglądamy się bliżej potencjałowi jaki drzemie w tej formie komunikacji z klientem.
http://www.solpin.pl/w-jaki-sposob-blog-moze-byc-przydatny/#more-923
2015-12-10, 13:01
facebook
Promowanie swojej działalności to czynność, która pozwala nam pozyskiwać klientów. Zapraszamy na dzisiejszy wpis, który udowodni Państwu słuszność tego poglądu.
http://www.solpin.pl/czy-warto-inwestowac-w-promocje-dzialalnosci/#more-915
2015-11-26, 11:43
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.