Witamy w biurze prasowym agencji marketingu i PR Solpin
facebook
Jak Wam mija dzisiejszy Dzień Życzliwości i Pozdrowień?!
Skorzystajcie koniecznie - dobre słowo jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziło! Nawet w nadmiarze ;-)
2015-11-21, 16:46
facebook
Dla wprowadzanego na rynek produktu nie ma niczego ważniejszego, niż szybkie trafienie do świadomości potencjalnych klientów. Przyglądamy się wadze tego zjawiska w naszym krótkim artykule.
http://www.solpin.pl/czy-rozpoznawalnosc-marki-jest-wazna/#more-888
2015-11-17, 10:25
facebook
Sponsoring niesie ze sobą wiele korzyści. A już szczególnie w ramach marketingu sportowego. Zakres branż korzystających z tych dobrodziejstw przez lata znacznie się rozszerzył ;-)
2015-11-12, 16:04
facebook
Pojęcia ATL i BTL są bardzo dobrze znane marketingowcom. Akronimy te określają między innymi sposób dotarcia do klientów – za pomocą mediów masowych lub wręcz przeciwnie, w sposób bezpośredni. Obecnie jednak rozwój reklamy powoduje zacieranie się granic pomiędzy tymi definicjami.

http://www.solpin.pl/czym-sie-rozni-atl-od-btl/#more-812
2015-11-12, 09:19
facebook
Marketing sportowy w Polsce to także milionowe kontrakty sponsorskie. W tym przypadku za markę firmy w nazwie stadionu, która pojawiać się będzie nie tylko przy okazji wydarzeń sportowych...
2015-11-10, 09:08
facebook
Dziś Solpin miał okazję zaprezentować się przed szerokim gronem studentów Wydziału Zarządzania WSOWL we Wrocławiu. Dziękujemy za zainteresowanie naszą prelekcją i zaproszenie!
http://wso.wroc.pl/pl/wydzial-zarzadzania.html
2015-11-04, 16:14
facebook
Również marketing sportowy daje nam przykłady, że wypracowana, solidna marka trwa przez lata!
Przykład z polskiego "podwórka" wskazuje, że jest silna nawet mimo nieco słabszych wyników sportowych.
http://sportowefakty.wp.pl/zuzel/557092/damian-gapinski-fenomen-tomasza-golloba
2015-11-02, 11:26
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Materiały „Point on Sale” (w skrócie POS) to przedmioty lub urządzenia reklamowe
wspierające sprzedaż, jednocześnie pełniące funkcję nośnika informacji. Do kategorii POS zaliczamy nie tylko stojaki czy makiety, ale także wiele innych materiałów. Nasz najnowszy wpis na blogu zawiera rozwinięcie tego tematu. Zapraszamy :)

http://www.solpin.pl/czym-sa-materialy-pos/#more-835
2015-10-28, 11:46
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Sport i marketing być może nie jest połączeniem oczywistym, ale mimo to, jest to powiązanie, które od lat przynosi znaczne zyski, zarówno sportowcom, jak i reklamodawcom. Dzisiaj wyjaśniamy, na czym polega marketing sportowy.
http://www.solpin.pl/czym-jest-marketing-sportowy/#more-816
2015-10-20, 17:16
facebook
Reklamy na YouTube pozwalają nieźle zarobić ;-) Hmmm, co by tu nakręcić, potem "tylko" zdobyć szeroką widownię i wystawić fakturkę ;-)
2015-10-20, 14:10
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Wprowadzenie koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) pozwala zwiększyć zyski firmy metodami zgodnymi z interesami społecznymi. Na naszym blogu przygotowaliśmy szkic, w którym szerzej opisujemy jej zasady. Zapraszamy!

http://www.solpin.pl/czym-jest-csr/#more-801
2015-10-06, 12:01
facebook
Mini-audyt marketingowy i PR
Tak jak przeglądamy szafy przy okazji zmian pór roku, warto również przyjrzeć się działaniom wspierającym sprzedaż w firmie. Chętnie przeprowadzimy mini-audyt marketingowy i PR, w którym podsumujemy dotychczasowe działania w tym zakresie, przygotujemy rekomendacje i działania, a także wycenimy i rozłożymy w czasie.
Dla każdej firmy, która powoła się na tego posta przeprowadzimy te działania za promocyjną „symboliczną stówkę” PLN netto. Zapraszamy!
2015-10-02, 12:27
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Zastanawiacie się dlaczego employer branding jest tak ważny dla powodzenia firmy? Nasz dzisiejszy artykuł rozwieje wszelkie wątpliwości.
2015-09-29, 15:03
facebook
Wiecie, że już prawie jesień?
Parę dni temu męczyliśmy się jeszcze z upałami, a tu za niecałe 2 tygodnie jesień. Po dużym ożywieniu kontaktów i ilości pracy widzimy, że też wróciliście z urlopów, ;-) Czekamy na następne zlecenia delektując się słońcem (nie tylko z wakacyjnego zdjęcia przy tym poście, ale i tego za oknem ;-)
2015-09-10, 14:48
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Poznanie mocnych i słabych stron podmiotów konkurencyjnych stanowi jedną z podstawowych kwestii, o jakie powinien zadbać przedsiębiorca planujący ekspansję na rynku. Jak profesjonalnie przeprowadzić analizę tego typu?
Zapraszamy do lektury artykułu:
http://www.solpin.pl/na-czym-polega-analiza-konkurencji-i-jak-ja-przeprowadzic/#more-797
2015-08-27, 12:15
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Istnieje szereg działań przeznaczonych dla przedsiębiorstw sektora MSP, które mogą zostać przeprowadzone w celu promocji firmy na ogólnokrajowym ryku. Piszemy o nich w dzisiejszym tekście.
http://www.solpin.pl/jak-wypromowac-firme-na-rynku-lokalnymkrajowym/#more-792
2015-08-12, 16:38
facebook
Marketing sportowy – flesz
Ciekawe zestawienie zrobiło London School of Marketing. Pokazało sportowców pod kątem zarobków z umów sponsorskich oraz ich obecność w mediach społecznościowych. Świetnie ukazuje to jakie stanowią wsparcie dla kreowania i wspierania innych marek.
2015-07-28, 15:38
facebook
Słowniczek marketingu i PR
We współczesnym świecie, tak mocno nasyconym różnego rodzaju komunikatami marketingowymi, event firmowy stanowi zupełnie inną, nienachalną metodę dotarcia do klienta.
Jak przedstawiają się inne powody, dla których warto inwestować w organizację wydarzeń tego typu?
Zapraszamy do lektury nowego artykułu opublikowanego na naszym blogu!
http://www.solpin.pl/dlaczego-warto-inwestowac-w-organizacje-eventow-firmowych/#more-786
2015-07-24, 12:26
facebook
Nawet w trakcie wakacji i to na kręglach można zawierać ciekawe kontakty biznesowe, no i towarzyskie oczywiście ;-)
Solpin oczywiście nie opuszcza takich okazji ;-)
Przyjemne z pożytecznym - dzięki za ciekawie spędzony czas!
https://www.facebook.com/events/1442190746083078
2015-07-15, 13:25
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Zbudowanie dobrych relacji z mediami jest warunkiem koniecznym do odpowiedniego funkcjonowania w zbiorowej świadomości potencjalnych klientów. Piszemy o tym w naszym krótkim artykule.
http://www.solpin.pl/jak-budowac-relacje-z-mediami/#more-740
2015-06-26, 13:21
facebook
Marketing sportowy – wizerunek sportowca wart 1 mln zł tym razem wypromuje Gillette
Robert Lewandowski twarzą kampanii kolejnej dużej marki. Marketing i sport tworzą ciekawą parę, a do tego obracającą interesującymi kwotami. Wynagrodzenie za tę kampanię zostało przemilczane, ale jeśli wykorzystany wizerunek wart jest wg Forbesa 1 mln zł to o małej kwocie nie jest mowa ;-)
2015-06-24, 13:33
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Jesteście ciekawi, czym dokładnie zajmują się copywriterzy? Zapraszamy do lektury artykułu, w którym wyjaśniamy na czym polega copywriting :)
http://www.solpin.pl/czym-jest-copywriting/#more-710
2015-06-16, 09:50
facebook
Marketing sportowy – flesz
Ledwo zakończył się sezon piłkarski, a Brand Finance przygotował już ciekawe zestawienie najbardziej wartościowych marek w piłce nożnej.
Odzwierciedla ono siłę marki klubu, osiągnięcia i rozpoznawalność oraz bieżące i prognozowane przychody.
W tym rankingu zwycięzcą jest... nie, nie Barcelona – triumfator Ligi Mistrzów, ale Manchester United!
Kiedy doczekamy się, że w tej 50-tce znajdziemy polską drużynę? ;-)

Źródło:
http://brandirectory.com/league_tables/table/top-50-football-club-brands-2015
http://www.brandfinance.com/images/upload/brand_finance_football_50_2015_the_world_s_most_valuable_football_brands.pdf
2015-06-10, 11:12
facebook
Słowniczek marketingu i PR
Czas na kolejny z naszych artykułów, w którym wyjaśniamy kluczowe pojęcia - tym razem, krótko i zwięźle odpowiadamy na pytanie czym jest PR :)
Zapraszamy!

http://www.solpin.pl/czym-jest-pr/#more-628
2015-05-29, 15:03
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.