Witamy w biurze prasowym agencji marketingu i PR Solpin
facebook
https://www.facebook.com/SolpinMarketingPR/photos/a.1027556623940525.1073741828.110844565611740/2064131470283030/?type=3
2018-03-08, 13:50
facebook
Każdy przedsiębiorca chce, aby jego firma pozytywnie wyróżniała się na tle konkurencji. Do osiągnięcia tego celu niezbędna jest odpowiednia identyfikacja wizualna. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na naszym blogu - zapraszamy!

http://www.solpin.pl/identyfikacja-wizualna-najwazniejsze-informacje
2018-02-21, 09:16
facebook
Komunikacja, nie tylko marketingowa, jest w XXI wieku naprawdę trudna. W natłoku informacji, przekazów i video trzeba sobie radzić. Telefon też próbuje być od nas sprytniejszy i przewidujący ;-)
2018-02-16, 11:03
facebook
Klient chce kupić oferowany przez Ciebie produkt? To świetna wiadomość, ale powinieneś sprawdzić, czy nie zechce on nabyć droższego modelu, posiadającego np. dodatkowe funkcje. Przeczytaj, na czym polega up-selling - szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na naszym blogu.

http://www.solpin.pl/czym-polega-up-selling/#more-1730
2018-02-09, 13:47
facebook
Social media są obecne w codziennym życiu wielu z nas. Firmy w lepszy bądź gorszy sposób próbują tam zaistnieć. Influencerzy zwykle są przez nie traktowani w sposób specjalny w związku z możliwym dotarciem do nowych klientów, pozytywnymi opiniami, rozgłosem itp. Tu sytuacja była zupełnie inna... Jak to ocenić? Hmm, pozostawiam każdemu z Was...
2018-01-29, 16:30
facebook
W jaki sposób nakłonić klienta do kontaktu, zakupu lub zapisania się na newsletter? Zachęć go do wykonania tego działania! Zapraszamy na nasz blog, gdzie omawiamy, czym właściwie jest tzw. call to action.

http://www.solpin.pl/co-to-jest-call-to-action/#more-1724
2018-01-22, 07:43
facebook
Jak sprawić, aby oferta była atrakcyjna? Warto przeprowadzać badanie satysfakcji obecnych klientów, aby lepiej poznać ich opinię na temat dostarczanych produktów i usług czy serwisu. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w poniższym artykule.

http://www.solpin.pl/badanie-satysfakcji-klientow-zadbaj-o-obecnych-klientow
2018-01-03, 07:41
facebook
https://www.facebook.com/SolpinMarketingPR/photos/a.1027556623940525.1073741828.110844565611740/1973493916013453/?type=3
2017-12-21, 12:47
facebook
Opcję "drzemka" znamy wszyscy z budzika ;-) Oj wielu przez nią zaspało... Ciekawa możliwość przy wszechogarniającym szumie informacyjnym to "drzemka" na posty, które regularnie nam ostatnio przeszkadzają ;-) Marketingowcy będą musieli jeszcze bardziej uważać, bo nie tylko znajomych, ale również strony będzie można na 30 dni wyciszyć. My dozujemy informacje naszym odbiorcom, więc mamy nadzieję, że nas to nie spotka ;-)
2017-12-19, 15:40
facebook
Chcesz wzbogacić firmową stronę o unikalne treści? Nawet jeśli sam nie władasz piórem (a raczej klawiaturą) zbyt dobrze, nic straconego - ciekawe artykuły może napisać dla Ciebie copywriter! Więcej o content marketingu przeczytasz w poniższym artykule - zapraszamy.

http://www.solpin.pl/copywriter-opisze-dla/#more-1710
2017-12-18, 08:43
facebook
Dobra komunikacja między pracownikami to podstawa sprawnego funkcjonowania firmy. Dlaczego warto zadbać o właściwy przepływ informacji w pracy? Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wpisem na naszym blogu.

http://www.solpin.pl/komunikacja-wewnetrzna-niedoceniany-aspekt-integracji-zespolu
2017-12-04, 07:29
facebook
Zastanawiasz się nad organizacją loterii promocyjnej dla klientów lub mieszkańców? To świetny pomysł na przyciągnięcie uwagi potencjalnych odbiorców. Zapraszamy do przeczytania najnowszego wpisu na naszym blogu, w którym omawiamy ten temat.

http://www.solpin.pl/loteria-promocyjna-rozrusza-twoja-sprzedaz
2017-11-17, 15:49
facebook
Hmmm, do tej pory zajmowaliśmy się raczej kryzysowym zarządzaniem w przypadku hejtu i doradzaliśmy rozsądek w zakresie (fake)newsów. Czy pojawi się nowy oręż nie tylko dla marketingowców, ale ogromnego grona użytkowników Facebooka?
2017-11-07, 13:29
facebook
W marketingu partyzanckim liczy się przede wszystkim pomysł. Więcej informacji na temat tego alternatywnego rodzaju reklamy znajdziecie na naszym blogu.

http://www.solpin.pl/czym-polega-marketing-partyzancki/#more-1681
2017-10-31, 13:56
facebook
2017-10-24, 20:46
facebook
Targi pracy to idealna okazja do nawiązania kontaktu pomiędzy potencjalnymi pracownikami a marką. To także coraz bardziej doceniane narzędzie Employer Brandingu.

http://www.solpin.pl/targi-pracy-jako-narzedzie-employer-branding/#more-1671
2017-10-24, 08:19
facebook
Informacja prasowa musi zwrócić uwagę dziennikarzy - dopiero wtedy ma szansę na publikację. Czym się kierować przy jej tworzeniu?

http://www.solpin.pl/przygotowac-informacje-prasowa/#more-1651
2017-09-28, 13:01
facebook
Budowanie wizerunku firmy to długotrwały proces. Jak sprawić by wywoływane przez markę skojarzenia były pozytywne?

http://www.solpin.pl/wykreowac-atrakcyjny-wizerunek-firmy/#more-1647
2017-09-15, 15:42
facebook
Brief marketingowy to dokument, który inicjuje proces tworzenia kampanii reklamowej. Co powinno się w nim znaleźć?

http://www.solpin.pl/sklada-sie-dobry-brief-marketingowy/#more-1639
2017-09-04, 09:57
facebook
Budżet marketingowy można spożytkować w różny sposób. Grunt to żeby były to działania spójne, zgrane ze sobą poprzez strategię marketingową z jasnym określeniem pożądanego celu i efektu. Za podaną w artykule kwotę można wygenerować wiele alternatyw, jak choćby całkiem ciekawy content marketing, PR, kampania kontekstowa, behawioralna czy loteria albo inne formy marketingu sportowego. Ale może to jest właściwy kierunek pod kątem promocji miasta? Co sądzicie?
2017-08-29, 15:35
facebook
...informacja prasowa do napisania, do przygotowania grafika na ulotkę klienta, prezentacja, copywriting i oferta dla kolejnego, a po urlopie odruchowo wciąż szukamy wypoczynku, choćby "wsi spokojna, wsi wesoła" jak na obrazku. Też tak macie? ;-)
2017-08-23, 14:10
facebook
Analiza SWOT jest jedną z metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa, w której oceniane są między innymi jego mocne i słabe strony. Co jeszcze powinno się w niej znaleźć?

http://www.solpin.pl/przeprowadzic-analize-swot
2017-08-16, 09:27
facebook
Komunikacja pomiędzy firmą a otoczeniem medialnym to jeden z najważniejszych aspektów PR-u. Jak zbudować niezbędną w tym procesie bazę medialną?

http://www.solpin.pl/znaczenie-baza-mediow-public-relations/#more-1625
2017-08-02, 10:12
facebook
Jakie znacznie ma wizerunek firmy w jej strategii marketingowej? Na to pytanie odpowiadamy w poniższym artykule.

http://www.solpin.pl/dlaczego-wizerunek-firmy-waznym-elementem-strategii-marketingowej/#more-1612
2017-07-17, 10:31
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.