Witamy w biurze prasowym agencji marketingu i PR Solpin
facebook
Hmmm, ciekawe dane - należało się tego spodziewać, czy to jednak rewolucja? Z pewnością świadomość zachodzących zmian jest bezcenna. Nie tylko z marketingowego punktu widzenia, ale tak zwyczajnie po ludzku ;-)
2016-11-02, 15:29
facebook
Jak zbudować wizerunek marki i poprawić relacje z klientem? Przydatnym narzędziem może być sponsoring.

http://www.solpin.pl/sponsoring-jako-narzedzie-pr/#more-1319
2016-10-28, 15:53
facebook
Blog firmowy jako narzędzie promocyjne - dzisiaj piszemy dlaczego warto go założyć i prowadzić. Zapraszamy do lektury naszego nowego artykułu!

http://www.solpin.pl/dlaczego-warto-prowadzic-firmowy-blog
2016-10-19, 15:44
facebook
https://www.facebook.com/SolpinMarketingPR/videos/1429305807098936/
2016-10-03, 15:49
facebook
Co kryje się pod terminem buzz marketing? Na naszym blogu piszemy o ciekawej formie internetowego marketingu - zapraszamy!

http://www.solpin.pl/zalety-marketingu-szeptanego/#more-1309
2016-09-30, 15:19
facebook
Ciekawostka marketingowo-sportowa, zahaczająca o świat mody i... zegarków.
Wiele mówiło się o dbałości piłkarza reprezentacji Polski o wygląd i ubiór. Marka ekskluzywnych zegarków szwajcarskich doceniła ten aspekt, jak i to, że rozpoznawalność piłkarza po ostatnim transferze i mistrzostwach Europy dynamicznie wzrosła.
2016-09-23, 14:56
facebook
Efekt halo towarzyszy nam w codziennym życiu. Na czym polega jego zastosowanie w reklamie?

http://www.solpin.pl/czym-polega-efekt-halo
2016-09-14, 09:03
facebook
Dla wszystkich firm pracujących z podwykonawcami - bezcenna wiedza. Polecamy!
2016-08-26, 13:20
facebook
Prosument może przyczynić się do marketingowego sukcesu firmy. Na czym polega jego rola? Zapraszamy na naszego bloga!

http://www.solpin.pl/prosument/#more-1271
2016-08-23, 14:17
facebook
„Myśl globalnie, działaj lokalnie” - dzisiaj na naszym blogu opisujemy ideę glokalizacji. Zapraszamy do lektury!

http://www.solpin.pl/glokalizacja/#more-1267
2016-08-05, 15:01
facebook
Jak zaskoczyć klientów? Ambient marketing to oryginalna forma reklamy, która może być bardzo skuteczna. Zapraszamy na bloga!

http://www.solpin.pl/dla-kogo-ambient-marketing-2/#more-1264
2016-07-21, 09:57
facebook
Dobra nazwa dla firmy to podstawa. O sztuce namingu piszemy na naszym blogu - zapraszamy do lektury!

http://www.solpin.pl/na-czym-polega-naming/#more-1247
2016-07-05, 11:49
facebook
Inbound Marketing to nowoczesna forma dotarcia do klienta. Jak się nią posługiwać? Więcej informacji na naszym blogu.

http://www.solpin.pl/czerwiec-inbound-marketing
2016-06-27, 10:58
facebook
Wartość social mediów można odczuć nie tylko marketingowo, ale również realnie - finansowo. Kwota wyłożona przez Microsoft za LinkedIna jest naprawdę gigantyczna!
2016-06-15, 22:27
facebook
Opowieść także może stać się narzędziem reklamy. Na czym polega i jak działa storytelling przeczytacie na naszym blogu.
http://www.solpin.pl/czym-jest-storytelling
2016-06-08, 15:27
facebook
Wizerunek w internecie jest bardzo ważny. Negatywny może bardzo zaszkodzić firmie. Więcej o tym, co na niego wpływa i jak sobie radzić na naszym blogu.
http://www.solpin.pl/jak-poprawic-negatywny-wizerunek-w-internecie
2016-05-24, 10:19
facebook
News zrobi wrażenie na zainteresowanych sportem - w końcu to o koszykówce, ale i tych od biznesu - miliard dolarów robi wrażenie ;-) a marketingowcom dodam, że ta kwota to za reklamę!
LeBron James – bezdyskusyjna gwiazda koszykówki, podpisał rekordowy kontrakt reklamowy z Nike. Co ciekawe będzie obowiązywał również po zakończeniu kariery...
2016-05-20, 08:52
facebook
Bardzo ciekawe spotkanie Barter Klub SA Wiele konkretnych projektów na wspólne biznesy.
2016-05-19, 15:46
facebook
Jak marketing bezpośredni wpływa na kontakt z klientem? Przeczytaj i przemyśl, jak to rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie.
http://www.solpin.pl/na-czym-polega-marketing-bezposredni
2016-05-12, 15:03
facebook
Interesujący wyrok chińskiego sądu co do praw wobec nazwy iPhone...
Znaki handlowe są widać tam nieco inaczej traktowane.
Nawet globalna firma typu Apple musi mocno uważać na "różnice kulturowe" w prowadzeniu biznesu.
2016-05-05, 11:38
facebook
Hmm, 11 milionów klientów = 1/3 klientów robiących zakupy przez internet to osoby w wieku 25–34 lat.
Ale korzystają też z tradycyjnych sklepów.
No i zakupy spontaniczne zdarzają się im częściej niż innym!
Z pewnością grupa warta zauważenia i docenienia!
http://mediarun.com/pl/marketing/millenialsi.html
2016-04-26, 11:06
facebook
Zakres działalności firm PR jest bardzo szeroki. Przybliżamy go Państwu w naszym krótkim artykule.
http://www.solpin.pl/czym-zajmuja-sie-firmy-prowe/#more-1199
2016-04-21, 15:49
facebook
Jak zbudować w umyśle klienta obraz marki? Odpowiedzią jest przeprowadzenie kampanii brandingowej. http://www.solpin.pl/czy-branding-pomaga-w-tworzeniu-strategii-marketingowej
2016-04-07, 13:26
facebook
Pelé, jego "sobowtór", Samsung, reklama i duuuuże pieniądze w tle. Ciekawe jaki będzie finał sprawy. Z pewnością będzie to miało wpływ na poletko marketingu sportowego.
2016-04-01, 14:54
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.